EN

Tüpraş Çözüm Merkezi Açıldı

Dinamikleri hızla değişen Türkiye enerji sektöründe, kaliteli ürün ve hizmet sunma anlayışı içerisinde, müşteri odaklı satış ve pazarlama yaklaşımlarımızı geliştirmek, müşteri iletişimimizi iyileştirmek ve müşterilerimize daha yüksek kalitede hizmet vermek üzere “Tüpraş Çözüm Merkezi” ile yeni bir döneme başlıyoruz.
 
Bu çerçevede, 08 Ocak 2018 Pazartesi günü itibariyle 444 123 0 numaralı “Tüpraş Çözüm Merkezi” hizmete alınmış olup Çözüm Merkezimiz üzerinden ilk etapta müşterilerimize aşağıda belirtilen konu başlıklarında hizmet verilmeye başlanacaktır.
 
1.Mali Konular,
2.Müşteri Ana Verisi,
3.Tüpraş Müşteri Portal’ı Teknik Destek,
4.Tüpraş Sipariş Portal’ı Teknik Destek,
5.Müşteri Şikâyetleri ve Bildirimleri,
 
Haftanın 6 günü (Pazartesi-Cumartesi günleri) 08:00-18:00 saatleri arasında hizmet verecek “Tüpraş Çözüm Merkezi” kapsamı ve verilecek hizmetler ilerleyen dönemlerde arttırılacaktır.
 
Ülkemizin öncü enerji şirketi olarak, yenilikçi uygulamalarla müşteri memnuniyetini arttırmayı ve müşterilerimize en iyi hizmeti sunmayı hedefleyen yeni fikirler ve projeler geliştirmeye ilk günkü heyecanımız ve enerjimizle devam edeceğiz.