EN

Müşterinin Kahramanı Olmaya Hazırlanıyoruz

Satış ve Pazarlama Direktörlüğü, Fiyatlandırma ve Müşteri İlişkileri Müdürlüğümüz, dinamikleri hızla değişen sektörümüzde, kaliteli ürün ve hizmet sunma anlayışı içerisinde müşteri odaklı satış yaklaşımımızı geliştirmek üzere, tüm iş süreçlerimizi güncellemeye devam ediyor.

Bu doğrultuda, Tüpraş’lıların iş pozisyonlarının, sorunlarla başa çıkabilme, süreci yönetme becerilerini geliştirmeye yönelik "Müşterinin Kahramanı Olmak" eğitim programı, Nisan 2016'da başladı. 15'er kişilik gruplar halinde 1000'i aşkın Tüpraşlıya, Tüpraş Değerleri ve Çalışma Kültürü Prensiplerimizi de destekleyecek müşteri ilişkilerinde yeni bir bakış açısı kazandırmayı hedefleyen eğitimler Mayıs ayı süresince devam edecek. Çalışmalarına Temmuz 2015'te başlanan eğitim projesi için geçtiğimiz Ekim ayında saha analizi yapılmıştı.

İş ortaklarımızın taleplerini eksiksiz, zamanında karşılarken değişen ve gelişen beklentilerine hızlı ve kalıcı çözümler sunmak, sürdürülebilir müşteri ilişkileri oluşturmak için tasarlanan eğitimler "Müşterinin Kahramanı Olmak" ve "İletişimin Büyüsü / Etkin İletişim / Müşteri İletişim Programı" başlıklarından oluşuyor. Müşteri İlişkileri Politikamızın yayını ile eş zamanlı yürütülen eğitimlerin konularından bazıları ise şöyle: Hizmet verirken inisiyatif, hizmet vermenin psikolojisi, müşteriye hoşgörü gösterme, hizmet verirken müşteri ile etkili iletişim kurma, şikayetler ve itirazlarla başa çıkma.

Eğitim programlarının yanı sıra, müşteri odaklı çalışma kültürümüz çerçevesinde, tüm iletişim kanallarını etkin biçimde kullanma, düzenli olarak karşılıklı müşteri ziyaretlerini gerçekleştirme, geleneksel İletişim toplantıları düzenleme, internet tabanlı uygulamalarımızın yayılımını arttırma, Tek Tüpraş yaklaşımı ile kurum kimliğimize uygun olarak yeniden tasarlanan dilek, öneri ve şikâyet kutularının aktif şekilde kullanma, müşteri bilgilendirme rehberlerini oluşturma, her yıl müşteri memnuniyeti ölçümü çalışmaları da sürdürülmektedir.