Sürekli İyileştirme
Tüpraş bildirim yönetimi sürecimiz, kullandığımız sistemler ve hizmet kalitemiz, temel performans göstergeleri doğrultusunda sürekli gözden geçirilerek iyileştirilir. Bildirimlerin tekrar etmesini önlemek amacıyla düzeltici ve önleyici faaliyetler belirlenerek süreçlerimiz sürekli güncellenir. En sık gelen bildirim konuları düzenli olarak analiz edilerek yapılan iyileştirmelerin ardından artış ve düşüş oranları takip edilir.
Belirli aralıklarla sık gelen bildirim konuları şirket içerisinde ayrıca bir toplantı eşliğinde detaylı bir şekilde incelenir. Bir müşterinin bizi kısa süre içerisinde aynı bildirimle tekrar aramış olması da bir takip kriteri olarak gözlemlenir ve ilgili aksiyon alınır. Tekrarlanan problemler tespit edildiğinde kök neden analizi yapılarak asıl neden tespit edilir ve gerekli düzenlemeler yapılarak tekrar etmemesi sağlanır.