musteri
Müşteri Başvuru Süreci
Kayıt Değişiklik İşlemleri
Tüpraş Çözüm Merkezi
Tüpraş Müşteri Portalı
Müşteri Bildirim Yönetimi
Sıra Takip Ekranı
Sıkça Sorulan Sorular

Kaliteli Ürün ve Hizmet Odaklı, Uçtan Uca Dijital Müşteri Deneyimi

Kaliteli ürün ve hizmet sunma anlayışıyla müşteri odaklı bir yaklaşımı benimsiyor, “müşterimizin kahramanı” olmayı amaçlıyoruz.

Müşterilerimizin beklentilerini en yüksek düzeyde karşılamak ve tüm iletişim kanallarımızda şeffaf ve çift yönlü iletişim için, tüm süreçlerimizde dijital, inovatif, çevik, çevreye duyarlı ve sürdürülebilir uygulamalarımızla sürekli iyileştirme hedefiyle çalışıyoruz.

Rafinerilerimiz ve Terminallerimiz

  • Terminal
  • Rafineri
  • Aygaz Dolum Tesisleri

OPET Marmara Ereğlisi Terminali

Adres

Unimar Yolu Üzeri Sultanköy Beldesi Marmara Ereğlisi / Tekirdağ

Telefon

0 282 611 60 00 (Pbx)

Faks

0 282 611 60 10

Konuma Git

OPET Körfez Terminali

Adres

Funda Sok. No: 76 Tütünçiftlik Körfez / Kocaeli

Telefon

0 262 527 83 60 (4 Hat)

Faks

0 262 527 83 64

Konuma Git

Opet Mersin Terminali

Adres

Karaduvar Mah. 1031 Sok. No: 4 Mersin

Telefon

0 324 221 36 20 (4 Hat)

Faks

0 324 221 40 08

Konuma Git

OPET Giresun Terminali

Adres

Karadere Mah. Kızılçay Mevkii Espiye / Giresun

Telefon

0 362 266 91 50 (Pbx)

Faks

0 362 266 91 53

Konuma Git

Tüpraş İzmit Rafineri Müdürlüğü

Adres

Güney Mah. Petrol Cad. No: 25/1 41780 Körfez / Kocaeli

Telefon

0 262 316 30 30

Faks

0 262 316 37 24

Konuma Git

Tüpraş İzmir Rafineri Müdürlüğü

Adres

Atatürk Mah. İnönü Bulvarı No: 52 35800 Aliağa / İzmir

Telefon

0 232 498 55 55

Faks

0 232 498 50 00 - 01 - 02

Konuma Git

Tüpraş Kırıkkale Rafineri Müdürlüğü

Adres

Altınova Mah. Atatürk Bulvarı No: 186 71001 Hacılar Kasabası / Kırıkkale

Telefon

0 318 261 20 00 (20 Hat)

Faks

0 318 261 20 71 / 72

Konuma Git

Tüpraş Batman Rafineri Müdürlüğü

Adres

Site Mah. Özgürlük Bulvar No: 152 72100 Batman

Telefon

0 488 217 21 00

Faks

0 488 217 26 81

Konuma Git

Aygaz Ambarlı Dolum Tesisi

Adres

Yakuplu Mahallesi, Genç Osman Cad. No: 6 34315 Beylikdüzü / İstanbul

Telefon

0 212 876 23 00

Faks

0 212 876 23 15 - 31

Konuma Git

Aygaz Samsun Dolum Tesisi

Adres

Kirazlık Mevkii, Örnek Küçük Sanayi Sitesi Yanı No: 1 55002 Samsun

Telefon

0 362 266 91 50 (Pbx)

Faks

0 362 266 91 53

Konuma Git

Aygaz Dörtyol Dolum Tesisi

Adres

Yeşilköy Mahallesi Şehit Muhsin Ataç Caddesi No:221 31600 Dörtyol / Hatay

Telefon

0 (326) 734 16 01

Faks

0 (326) 734 21 21

Konuma Git
Terminal
Rafineri
Aygaz Dolum Tesisleri
İzmit RafineriTüpraş İzmit Rafineri Müdürlüğü
Tüpraş İzmit Rafineri Müdürlüğü
Adres

Güney Mah. Petrol Cad. No: 25/1 41780 Körfez / Kocaeli

Telefon

0 262 316 30 30

Faks

0 262 316 37 24

Satış ve Lojistik Müdürlüğü

Faks

0 262 316 30 15

E-posta

izmitsatis@tupras.com.tr

MORE INFORMATİON
İzmir RafineriTüpraş İzmir Rafineri Müdürlüğü
Tüpraş İzmir Rafineri Müdürlüğü
Adres

Atatürk Mah. İnönü Bulvarı No: 52 35800 Aliağa / İzmir

Telefon

0 232 498 55 55

Faks

0 232 498 50 00 - 01 - 02

Satış ve Lojistik Müdürlüğü

Faks

0 232 498 56 26

E-posta

izmirsatis@tupras.com.tr

DETAYLI BİLGİ
Kırıkkale RafineriTüpraş Kırıkkale Rafineri Müdürlüğü
Tüpraş Kırıkkale Rafineri Müdürlüğü
Adres

Altınova Mah. Atatürk Bulvarı No:186 71001 Hacılar Kasabası / Kırıkkale

Telefon

0 318 261 20 00 (20 Hat)

Faks

0 318 261 20 71 - 72

Satış ve Lojistik Müdürlüğü

Faks

0 318 261 25 77

E-posta

kkale@tupras.com.tr

DETAYLI BİLGİ
Batman RafineriTüpraş Batman Rafineri Müdürlüğü
Tüpraş Batman Rafineri Müdürlüğü
Adres

Site Mah. Özgürlük Bulvar No: 152 72100 Batman

Telefon

0 488 217 21 00

Faks

0 488 217 26 81

Satış ve Lojistik Müdürlüğü

Faks

0 318 261 25 77

E-posta

kkale@tupras.com.tr

DETAYLI BİLGİ
Marmara Ereğli TerminaliOPET Marmara Ereğli Terminali
OPET Marmara Ereğli Terminali
Adres

Unimar Yolu Üzeri Sultanköy Beldesi Marmara Ereğlisi / Tekirdağ

Telefon

0 282 611 60 00 (Pbx)

Faks

0 282 611 60 10

DETAYLI BİLGİ
Körfez MarketOPET Körfez Market
OPET Körfez Market
Adres

Funda Sok. No: 76 Tütünçiftlik Körfez / Kocaeli

Telefon

0 262 527 83 60 (4 Hat)

Faks

0 262 527 83 64

DETAYLI BİLGİ
Giresun TerminaliOPET Giresun Terminali
OPET Giresun Terminali
Adres

Karadere Mah. Kızılçay Mevkii Espiye / Giresun

Telefon

0 362 266 91 50 (Pbx)

Faks

0 362 266 91 53

DETAYLI BİLGİ
Mersin TerminaliOPET Mersin Terminali
OPET Mersin Terminali
Adres

Karaduvar Mah. 1031 Sok. No: 4 Mersin

Telefon

0 324 221 36 20 (4 Hat)

Faks

0 324 221 40 08

DETAYLI BİLGİ
Aygaz Ambarlı Dolum TesisiAygaz Ambarlı Dolum Tesisi
Aygaz Ambarlı Dolum Tesisi
Adres

Yakuplu Mahallesi, Genç Osman Cad. No: 6 34315 Beylikdüzü / İstanbul

Telefon

0 212 876 23 00

Faks

0 212 876 23 15 - 31

DETAYLI BİLGİ
Aygaz Samsun Dolum TesisiAygaz Samsun Dolum Tesisi
Aygaz Samsun Dolum Tesisi
Adres

Kirazlık Mevkii, Örnek Küçük Sanayi Sitesi Yanı No:1 55002 Samsun

Telefon

0 362 266 91 50 (Pbx)

Faks

0 362 266 91 53

DETAYLI BİLGİ
Aygaz Dörtyol Dolum TesisiAygaz Dörtyol Dolum Tesisi
Aygaz Dörtyol Dolum Tesisi
Adres

Yeşilköy Mahallesi Şehit Muhsin Ataç Caddesi No:221 31600 Dörtyol / Hatay

Telefon

0 (326) 734 16 01

Faks

0 (326) 734 21 21

DETAYLI BİLGİ

Müşteri Kişisel Verilerin İşlenmesi Aydınlatma Metni

PDF

Araç Sürücülerin Kişisel Verilerin İşlemesi Aydınlatma Metni

PDF

Müşteri İlişkileri Politikası

PDF

Müşteri Bildirimi Yönetimi

Kayıt Altına Alma

Tüm müşteri bildirimleri Tüpraş Müşteri İlişkileri Politikası gereğince kayıt altına alınmakta ve değerlendirilmektedir. Bildirimlerin kayıt altına alındığına dair müşterilerimize sözlü, e-posta veya SMS ile bilgi verilir ve bildirim takip numarası gönderilir. Bildirimle ilgili her gelişmede müşterilerimiz bilgilendirilir.

Detaylı Araştırma ve Bilgilendirme

Bildirimler, Genel Müdürlüğümüzde, Rafinerilerimizde ve Tüpraş Çözüm Merkezi'mizde konusunda uzman müşteri temsilcilerimiz tarafından incelenir. Amacımız bildirimlerin ilk irtibatta çözümlenmesidir. İlk irtibatta çözümlenemeyen, detaylı araştırma gerektiren bildirimler yetki sınırları çerçevesinde konusuna göre uzman çalışanlardan oluşan gruplara yönlendirilir ve ilgili ekipler tarafından sonuçlandırılır. Bu tip durumlarda müşterilerimize öngörülen çözüm süresi ve bu süre içinde başvuruların nasıl takip edilebileceği hususunda bilgi verilir.

Sonuçlandırma ve Yanıtlama

Müşteri bildirimlerinin mümkün olan en hızlı şekilde sonuçlandırılması şirketimizin önceliğidir. Her müşteri bildirimi azami dikkat ve özenle, bildirim yönetimi süreçlerimize göre adil, tarafsız ve standart bir şekilde değerlendirilerek sonuçlandırılır. Müşteri iletişim bilgilerinin mevcut olması halinde, bildirimin bize ulaşması itibarıyla 24 saat içinde müşterilerimizi bildirimlerinin değerlendirmeye alındığı veya sonuçlandığı konusunda bilgilendiririz.

Sürekli İyileştirme

Tüpraş bildirim yönetimi sürecimiz, kullandığımız sistemler ve hizmet kalitemiz, temel performans göstergeleri doğrultusunda sürekli gözden geçirilerek iyileştirilir. Bildirimlerin tekrar etmesini önlemek amacıyla düzeltici ve önleyici faaliyetler belirlenerek süreçlerimiz sürekli güncellenir. En sık gelen bildirim konuları düzenli olarak analiz edilerek yapılan iyileştirmelerin ardından artış ve düşüş oranları takip edilir.

Belirli aralıklarla sık gelen bildirim konuları şirket içerisinde ayrıca bir toplantı eşliğinde detaylı bir şekilde incelenir. Bir müşterinin bizi kısa süre içerisinde aynı bildirimle tekrar aramış olması da bir takip kriteri olarak gözlemlenir ve ilgili aksiyon alınır. Tekrarlanan problemler tespit edildiğinde kök neden analizi yapılarak asıl neden tespit edilir ve gerekli düzenlemeler yapılarak tekrar etmemesi sağlanır.

Kayıt Altına Alma
Detaylı Araştırma ve Bilgilendirme
Sonuçlandırma ve Yanıtlama
Sürekli İyileştirme

Müşteri Başvuru Süreci

Tüpraş Çözüm Merkezi / 444 123 0

Tüpraş Çözüm Merkezi / 444 123 0

Müşteri olmak için Kayıt Süreci İçin Gerekli Evraklar sekmesinden başvuru süreci başlatabilir, detaylı bilgi ve kayıt işlemi hakkında 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayabilirsiniz.

Başvurunun Alınması

Başvurunun Alınması

Yapılan başvuru Dijitalleşme & Müşteri Deneyimi Müdürlüğü tarafından kayıt altına alınır.

Talep Edilen Evrakların İncelenmesi

Talep Edilen Evrakların İncelenmesi

Kayıt altına alınan evrakların kontrolü ve inceleme süreci başlatılır.

Müşteri Kayıt İşleminin Tamamlanması ve Bilgilendirme Süreci

Müşteri Kayıt İşleminin Tamamlanması ve Bilgilendirme Süreci

Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra detaylı bilgilendirme e-maili gönderilir.

Başvuru Yap

Kayıt Değişiklik İşlemleri

Aşağıda yer alan seçeneklerden yeni müşteri kaydı, müşteri bilgi değişikliği, yeni müşteri portalı kaydı ve müşteri portalı kullanıcı değişikliklerinizi yapabilirsiniz. Detaylı bilgi almak için 444 123 0 Tüpraş Çözüm Merkezi ile irtibata geçebilirsiniz.

Sıra Takip Ekranı

Sıra Takip Ekranı

Tüpraş Müşteri Portalı

Tüpraş Müşteri Portalı, müşterilerine benzersiz ve kullanıcı dostu bir deneyim sunan bir dijital platformdur. Bu portal, Tüpraş'ın müşterilerine akaryakıt ve enerji ürünleri tedariki süreçlerini yönetme ve izleme imkanı sağlar. Müşterilerimiz, portal aracılığıyla sipariş oluşturma, teslimat takibi yapma, faturalara erişim sağlama gibi önemli işlemleri kolayca gerçekleştirebilirler.

Ziyaret
Tüpraş Müşteri Portalı

Tüpraş Çözüm Merkezi

Tüpraş Çözüm Merkezi; 7 / 24 hizmet modeliyle ihtiyaç duyulan tüm konularda kolaylıkla erişilebilir durumdadır. Çözüm odaklı geniş hizmet deneyimi ve uzman ekibimizle müşterilerimize en etkili uygulamaları sunarak iş süreçlerini en iyi şekilde yönetmeyi ve destek olmayı amaçlayan teknik ve operasyonel çözümler sunmaktadır.


Bu çerçevede;

444 123 0

444 123 0 numaralı “Tüpraş Çözüm Merkezi” üzerinden müşterilerimize aşağıda belirtilen konu başlıklarında hizmet verilmektedir:

Mali Konular
  • Kredi Analizi
  • Tahsilat Bilgileri
  • Cari Ekstre Raporu
  • İlbank Kredi Bilgileri
  • Günlük Ödeme Tutarları
  • Ödeme Vade Bilgileri
  • Vade Farkı Bilgileri
  • Bakiye İadesi
  • Mal Alımı
  • Bilgi Talebi
  • OHM
  • Damga Vergisi
  • TM - Kredili Ürün Alımı
  • TM - Tecil / Terkin
  • GÇB Durum Bilgisi
  • Mutabakat
  • ÖTV Mahsup Durum Bilgisi
  • Hatalı Ödeme İşlemleri
  • DBS İşlemleri
Müşteri Ana Verisi
  • Yeni Müşteri
  • İhale Bilgilendirme
  • Müşteri Revizyon
Müşteri Portalı
  • Yeni Müşteri Portalı Kullanıcı
  • Müşteri Portalı kullanıcı Revizyonu
  • Müşteri Portalı Problem
  • Bilgilendirme/Destek
  • Müşteri Portalı İptal İşlemleri
Sipariş/Teslimat/Fatura
  • Teslimat Bilgi Talebi
  • Rafineri Ürün Teslimatı/Çalışma Bilgileri
  • Ürün İade süreçleri
  • Fatura Bilgi/Belge Talebi
  • Sipariş
  • Randevu
  • Temassız Satış
  • Sürücü Portalı
  • Sıra Alma
Talep/Tahsis
  • Talep/Tahsis Bilgi
Ürün
  • Ürün Bilgileri
  • Numune Talebi
Kapasite ve Uygunluk Raporları
  • Kapasite Raporu
  • Uygunluk Belgesi
Fiyat
  • Fiyat Bilgi Talebi
Nakil Aracı Bilgi Talebi
  • Sürücü/Araç Kayıt Bilgi Sorgulama
  • Sürücü/Araç Ceza Bilgi Sorgulama
  • Boru/Deniz/Vagon Kayıt Bilgi Sorgulama
İletişim
  • İletişim Bilgi Talebi
  • Tüpraş Çözüm Merkezi Kayıt İşlemleri
  • Bitüm Bilgilendirme
  • Duyuru İşlemleri
  • Nöbetçi ve Çalışma Programı Bilgilendirme
  • Resmi Yazı İşlemleri
  • Bitüm Protokolleri
  • Bitüm Ciro Prim
Diğer
  • Staj Başvuru 
  • İş Başvurusu 
  • Santral Araması
EPDK Bildirim
  • Mutabakat
Yatırımcı İlişkileri
  • Hisse Senedi
  • Finansal Sonuç Bilgi Talebi
  • Sosyal Medya / Reklam
Kurumsal Yönetim
  • Kar Payı
  • Fiziki Hisse Senedi
İletişim Kanallarımız

Müşteri bildirimleri çeşitli iletişim kanallarından ekibimize ulaşmaktadır.

Sıkça Sorulan Sorular

Müşteri olmak için ne yapmamız gerekiyor?

Müşteri Kayıt Süreci sekmesinden gerekli olan belgelere erişebilir, 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak başvuru yapabilirsiniz.
MÜŞTERİ KAYIT SÜRECİ BELGELERİ İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ.

Tahsisim girildi mi? Ne kadar tahsisim kaldı?

Konu ile ilgili 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.

Cari hesabımın bakiye durumunu öğrenebilir miyim?

Tüpraş müşteri portalı kullanıyorsanız "Müşteri Günlük Bakiye Raporu Özet" sekmesinden öğrenebilir ya da 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak bilgiye ulaşabilirsiniz.

Aracım doluma girdi mi?

Konu ile ilgili 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.

Tüpraş Müşteri Portalına giremiyorum, ne yapmam gerekiyor?

Konu ile ilgili 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.

Bitüm / Ürün fiyatlarını öğrenebilir miyim?

Bitüm Fiyatlarını https://www.tupras.com.tr/bitum-fiyatlari-guncel adresinden öğrenebilirsiniz. Konu hakkında detaylı bilgiye 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.

Araç ve sürücü kaydı için gerekli evraklar nelerdir?

Araç ruhsatları, sürücü belgeleri, ADR evrakları vb. evraklar gerekmektedir. Konu hakkında detaylı bilgiye 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.

Taşıt uygunluk ve ADR ile ilgili konularda bilgi alabilir miyim?

Rafinerilerde ADR hizmeti veren Tuzla ADR Firmasından bu konularda bilgi alabilirsiniz.

Tuzla ADR TMGD Danışmanlık

İçmeler Mah. Yılmaz Sok. No:10/B Tuzla/ İSTANBUL
Türkiye

info@tuzlaadr.com

+902163944070

umit.ozdemir@tuzlaadr.com 

+905330926712

Sipariş açamıyorum ve İSG belgesinin süresi doldu ikazı alıyorum ne yapmalıyım?

İSG belgesinin yenilemesi ve ilgili rafineri ile paylaşması gerekmektedir. Sonrasında sürücü tanımlamadan sürenin uzatılması gerekmektedir. Konu hakkında detaylı bilgiye 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.

Ürün alacağım gemim demirde bekliyor ne zaman yanaşabilir?

Konu ile ilgili 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.

Ürün alımı yaptım ama fatura henüz elimize ulaşmadı ne yapmalıyım?

Konu ile ilgili 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.

Ürün bedeli yatırmak için gerekli olan banka hesap numaraları nedir?

Konu ile ilgili 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.

Beyaz ürünlerde Yaz - Kış spektlerine geçiş tarihini öğrenebilir miyim?

Genel Müdürlük tarafından konu ile ilgili duyuru, faks iletişim kanallarından bilgilendirme yapılmaktadır. Konu hakkında detaylı bilgiye 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.

Rafinerinizde satılan ürün çeşitlerini öğrenebilir miyim?

Konu ile ilgili 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.

Araçların ADR koşullarını sağlayabilmesi için yapılması gerekenler (Yazılı talimatlar, turuncu plakalar, araç içindeki teçhizatlar vb.) nelerdir?

Rafinerilerde ADR hizmeti veren Tuzla ADR Firmasından bu konularda bilgi alabilirsiniz.

Tuzla ADR TMGD Danışmanlık

İçmeler Mah. Yılmaz Sok. No:10/B Tuzla/ İSTANBUL
Türkiye

info@tuzlaadr.com

+902163944070

umit.ozdemir@tuzlaadr.com 

+905330926712

ADR kapsamında araçlara verilen uygunluk ve ADR belgelerinin geçerlilik sürelerini öğrenebilir miyim?

Rafinerilerde ADR hizmeti veren Tuzla ADR Firmasından bu konularda bilgi alabilirsiniz. Konu hakkında detaylı bilgiye 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezini arayarak destek alabilirsiniz.

Şikayet, talep ya da önerimi nasıl iletebilirim?

Şikayet, öneri veya talepleriniz için https://tpf.tupras.com.tr/crm/bildirimyarat/index.html 'e tıklayarak ya da Tüpraş Çözüm Merkezi'mizi (444 123 0) arayarak, bildirim kaydı oluşturabilirsiniz. Bildiriminizin durumunu Bildirim Görüntüleme (tupras.com.tr) adresinden takip edebilirsiniz.

Müşteri kayıt ve revizyon işlemleri için doldurduğum evrakların aslını kargolamama gerek var mı?

Doldurulan evraklar Tüpraş Çözüm Merkezi’ nin kontrol ve onayından sonra e-imzalı ya da ıslak imzalı olarak Tüpraş ile paylaşılabilir. E-imzalı evrak asıllarının kargo ile gönderilmesine gerek yoktur. Evrak ıslak imzalı ise Tüpraş Genel Müdürlük adresine kargo ile gönderilmesi gerekmektedir.

Adres:

Gülbahar Mah. Büyükdere Cad. No: 101/A 34394

Şişli- İstanbul

Dolum randevu saatimi değiştirebilir miyim?

Müşterilerimiz Müşteri Portalı - Sipariş Listesi içerisinden randevu değişiklik işlemlerini yapabilmektedir. Sürücüler ise müşteri ile iletişime geçerek, 444 123 0 nolu Tüpraş Çözüm Merkezi'ni arayarak ya da Sürücü Portalı mobil uygulaması içerisinde bulunan Randevularım sekmesi aracılığıyla randevu değişikliği yapabilmektedir.